الجمعة، 12 يونيو 2009

وسامحيني



وسامحيني

يا نور عيني

اذا كنت في يوم مليت

وسامحيني لو مرة انا ضليت

طريقي الصعب لعنيكي

فيشفع لي

أن انا اتمنيت

يكون عمري 3 اعمار

تعيشي جوه احضاني

كما اترجيت

وسامحيني

اذا كان الكلام مني بقى ممرمر

اذا كات الحروف مني بتتمرمر

اذا كان الأمل فيا بيتكسر

اذا روحت في طريق مجهول

انا وخطيت

فسامحيني

وسامحيني لأني بجد مش قادر

أجيب لك من سمانا نجوم

ولا قادر أشيل من قصاد شمسك

ضنا وغيوم

ولا قادر احدد مين اللي كان ظالمك

ومين مظلوم

وسامحيني

اذا لعنيكي انا حبيت

وسامحيني

لو دمي اللي في عروقي

عايز يبقى في يوم دمك

ولو حرسم ضحكتي ضلة

في وقت أمر من يمك

وسامحيني

لو في يوم حسيت

بأنك كنتي مش انتي

ولا كنتي كما اتمنيت

وأغنية علي لسانك

في لحظة حزن انا اتغنيت

وسامحيني كمان مرة

لو كنت لعنيكي في يوم صليت

يا كل الباقي من عمري

يا شمسي وضلتي وقمري

ياناسي

يا كل انفاسي

يا صبه في قلبي احساسي

سامحيني

لو انا خليت

تبات الدمعه فوق خدك

وانا استنيت

ليست هناك تعليقات: